Information

Alla bilder på denna sida har jag tagit! Du kan självklart kopiera en bild du själv vill ha direkt från sidan, du får dock inte under några omständigheter redigera bort min stämpel! Vill du ha en bild utan stämpel så ber jag dig läsa nedan:

Har jag tagit en bild på dig och/eller din häst/hund och du skulle vilja ha bilden utan stämpel? Skicka då ett mejl till [email protected] eller skriv ett meddelande till mig på facebook här! Du får då bilden för ett pris som vi kommer överens om tillsammans, beronde på hur många bilder det gäller m.m.

Du får gärna skicka ett mejl/skriva till mig facebook även om du bara vill ha en bild med stämpel på, då får du en bild med högre kvalitet än om du bara kopierar bilden direkt från sidan. Det är självklart gratis!

 

Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2013-06-09 @ 19:37:29
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Louise Käck 2013