Om fotografen

Jag som fotograferar heter Louise Käck, är 15 år och bor utanför Västerås. Jag bor med min mamma, pappa, min lillebror och våra 7 hundar(varav 1 är min egna). På fritiden rider jag, tränar stavhopp(friidrott), träffar kompisar, hjälper till med hundarna och sen så fotograferar jag självklart också.
 
Jag fotograferar framförallt hundar och hästar på olika tävlingar men jag fotograferar även vid andra tillfällen så som inplanerade fotograferingar(Porträtt fotograferingar, både med och utan häst/hund).
Jag har fotograferat så länge jag kan minnas. Jag började med en liten digitalkamera men nu har jag en systemkamera, en Canon 450D. De objektiv jag använder är ett 55-250mm objektiv från Canon men det händer även att jag använder kitobjektivet 18-55 någon gång ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Louise Käck 2013